.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی یکشنبه

**خبرگزاري جمهوري اسلامي در مقاله اي تحليلي ماجراي كردان را يك توطئه خارجي براي تضعيف دولت قلمداد كرده است ! اين خبر را در ستون تازه هاي امروز بخوانيد.
رسانه هاي رژيم صهيونيستي با يك خط تبليغاتي جديد درصدد ايجاد تفرقه ميان ايران و سوريه هستند. « روزنامه المستقبل چاپ لبنان نوشت : « درحالي كه كارشناسان امنيتي سوريه همچنان در پي عوامل انفجار هفته گذشته دمشق هستند رسانه هاي اسرائيلي در گزارش هايي انفجار دمشق را با روابط ايران و حزب الله و ايران و سوريه مرتبط دانسته و مدعي هستند براساس گزارش هايي كه از داخل ايران بدست آورده اند ايران به مقامات بلندپايه و امنيتي خود دستور داده تا اطلاع ثانوي از سفر به سوريه خودداري كنند و در مقابل حزب الله نيز از سفر مسئولين اين حزب به دمشق جلوگيري كرده تا مبادا سوريه صحنه درگيري حزب الله و ايران شود » . رسانه هاي اسرائيلي با خوشحالي به اين موضوع دامن مي زنند بطوري كه روزنامه يديعوت آحارونوت نوشت : « روابط ايران و سوريه و حزب الله در روزهاي اخير به شدت به سردي گرائيده زيرا سوريه براين باور است كه ايران و حزب الله از اين كشور در جهت برنامه هاي تروريستي ! استفاده كرده و خاك سوريه را وجه المصالحه سياست هاي منطقه اي مي كنند. » رئيس جمهور سوريه در مصاحبه اي گفته بود موضوع اختلاف ايران و سوريه براي خنداندن طرف هاي ايراني و سوري در جلسات ديپلماتيك به كار مي رود.

**هماهنگ با رژيم صهيونيستي آمريكا نيز عليه جمهوري اسلامي ايران تبليغات جديدي به راه انداخته است . وزارت دفاع آمريكا در گزارش 70 صفحه اي خود به كنگره آمريكا ادعا كرد كه حمايت جمهوري اسلامي ايران از شبه نظاميان شيعه مهمترين خطر براي ثبات دراز مدت در عراق است . براساس گزارش روز چهارشنبه راديو ليبرتي ; پنتاگون در گزارش اخير خود به قانونگذاران آمريكايي گفته است ايران علي رغم وعده هايش همچنان به پشتيباني مالي شبه نظاميان شيعه در عراق ادامه مي دهد و سلاح در اختيار اين افراد قرار مي دهد. در اين گزارش همچنين آمده است : « ايران گروه هاي شيعه را در عراق تعليم مي دهد و آنها را براي ايجاد بي ثباتي در عراق هدايت مي كند. » پنتاگون در ادامه مدعي شده است : « نفوذ ايران در عراق به ضرر اين كشور است و حمايت ايران از شبه نظاميان شيعه دليل اصلي ادامه خشونت ها در عراق است . » شكست سياست اشغالگري آمريكا در عراق عامل اصلي فرافكني در گزارش 70 صفحه اي پنتاگون است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.